torsdag den 23. juni 2011

Ebeltoft og ny energi




Jeg besøgte min smukke veninde Malene i Ebeltoft i weekenden. 
Hun har været så heldig, at have et lille hyggeligt sommerhus i en periode - og jeg stor-nød at komme ud af København! Det kom dog bag på mig, hvor lang turen var fra København-Århus-Ebeltoft og så retur igen... Men det var faktisk det jeg havde brug for, for så var ikke andet at tage mig til end at tænke uden al støjen i hverdagen.

Min veninde inspirerede mig, ved at forkæle mig med Raw Food af fineste kaliber fra morgen til aften! Jeg kom hjem søndag aften - helt opladt med energi og god mad i maven. Mandag morgen hjullede jeg ned til min helsepusher på Christianshavn med kampgejst og de helt store indkøbsnet:):):) 

Så tusind tak for det!











Her er min skønne veninde Malene, som du kan følge på www.hjertemod.dk










1 kommentar:

  1. Smukke! Savner dig her i de stille og rolige omgivelser. Ville ønske at jeg havde magiske knipse-fingre, der kunne flyve dig frem og tilbage i løbet af et splitsekund. Tak fordi du tog den lange tur hertil - du ved, hvor meget det betød for mig at have så dejligt selskab.

    Glæder mig til at se den fine plakat på sin nye plads engang ved lejlighed - enten her eller irl.

    SvarSlet